سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]
No duff , No love

  نویسنده: علی  
 
فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

 
   
پنج شنبه 89 اردیبهشت 30 ساعت 9:29 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  رها...........
سیاهی
عشق=مرگ.پس مرگ ترجیح میدم
انتهای مسیر
به پایان خواهدد رسید بالاخره غروب میکنم
قیامت
چرا؟؟؟؟؟؟؟
پس از مرگ...
به خاطر تو ...
لعنت به ...
مرگ بر زندگی
یا مرگ یا من2
مرگ و من...!!!؟؟؟
من پاکم مثله سیاهه زلال
به سویه آشیانه____________________________________مرگ...!!!؟؟؟
[همه عناوین(28)][عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

10416: کل بازدید

10 :بازدید امروز

0 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
 
لوگوی خودم
No duff , No love
 
 
 
 
اشتراک